…because in Daily Life many things remain untold…

Ieri, dupa mult timp, am luat parte la un eveniment foarte dragut oferit de Kandia cu ocazia schimbarii de indentitate. Ni s-a propus o redescoperire a simturilor sau o improspatare a lor cu ajutorul ciocolatei, urmand un „labirint al simturilor”.

N-a fost greu sa intru in lumea creata de Kandia, avand in vedere ca lumina din spatiul destinat evenimentul ( La Scena ) venea doar de la lumanari cu parfum de ciocolata, muzica ambientala era superba si atmosfera in sine era de relaxare.

Prima oprire din labirintul simturilor a fost la masaj cu o crema divina pe baza de ciocolata care mi-a lasat mainile mai catifelate decat cele de bebelus:D Cu mine una lucrurile stau destul de simplu cand vine vorba de masaj – 5 minute sunt suficiente ca sa adorm:)) Ieri n-am facut-o si asta pentru ca urma „popasul” al doilea din labirintul Kandia – bufetul de prajituri de ciocolata, prezentate foarte simpatic intr-un mini meniu in functie de senzatiile oferite – eu am servit o prajitura cu cioco si inghetata cu senzatie de fluturi in stomac – un deliciu!

All in all, mi-a facut placere sa iau parte la dulcele eveniment Kandia, atat pentru atmosfera, cat si pentru masaj, prajituri si ciocolata! Parca toate lucrurile capata un sens mai fin, mai cremos si mai usor de digerat atunci cand savurezi o ciocolata buna!

Lasă un comentariu